• Home
  • Konkurs Majówka
  • Przepisy
  • Produkty
  • Orzeszkopedia
  • O nas
  • Akcje
  • Honest Cashew
  • Kontakt

  • Bądź
    na bieżąco

MENU

Bądź
na bieżąco

Historia kryjąca
się za puszkami


Nasze puszki były świadkami ogromnych przemian
jakie zaszły od początku istnienia marki Felix.

Poznajcie historię po brzegi wypełnioną miłością do przekąsek. Zaczyna się ona w 1991 roku, kiedy to na sklepowe półki trafiły pierwsze produkty z naszym logo – wtedy jeszcze uśmiechniętym chłopcem, którego część z was pewnie dobrze pamięta.

  • 1991


    Rejestracja firmy Felix Polska. Na rynek trafia pierwszy produkt – puszka orzeszków solonych, które początkowo są importowane z niemieckiej fabryki w Schwerte.

  • 1992


    W zakładzie produkcyjnym w Słomnikach k. Krakowa rozpoczyna się produkcja orzeszków solonych

  • 1994


    Pierwsza reklama orzeszków solonych Felix pod hasłem: Życie nabiera smaku rusza pierwsza reklama orzeszków solonych marki Felix.

  • 1994 – 1996


    Dynamiczny rozwój portfolio marki Felix. Na rynek trafia mieszanka studencka, orzeszki w miodzie, orzeszki w papryce, orzechy szlachetne (pistacje, nerkowce, koktajl orzechowy) oraz fistaszki.

  • 2001


    Wprowadzenie nowego produktu: Crispers – orzeszki w chrupiącej skorupce. Felix Polska zostaje częścią The Nut Company, lidera oraz największego producenta orzeszków i produktów na bazie orzechów w Europie.

  • 2002


    Powstaje pierwsza reklama Felix Crispers, która odbywa się pod hasłem: Gdzie chipsy robią tam wiewióry lecą. Slogan zostaje wyróżniony podczas 5. Edycji Festiwalu Złote Orły.

  • 2005


    Rusza kampania reklamowa orzechów i bakalii: Matka Natura, Ojciec Felix. Slogan zostaje wyróżniony podczas 8. Edycji Festiwalu Złote Orły.

  • 2008


    Felix zdrowo namieszał – nowa kampania reklamowa mieszanki orzeszków ziemnych i orzechów nerkowca.

  • 2009


    Nasze hasło: Matka Natura, Ojciec Felix, zostaje wpisane do wydanego przez PWN „Słownika sloganów reklamowych”. Połączenie The Nut Company i Intersnack. Powstaje Intersnack Group, jedna z największych w Europie firm z branży słonych przekąsek.

  • 2011


    Rozszerzamy portfolio marki o popcorn do przyrządzenia w kuchence mikrofalowej. W działaniach reklamowych pojawia się nowy bohater marki – sympatyczna i zabawna wiewiórka, która towarzyszy nam nieprzerwanie do dziś.

  • 2012


    Rusza loteria „Ostatni wygrywa”. Wykorzystano w niej bardzo angażujący mechanizm – losowania nagród odbywały się codziennie spośród zgłoszeń z danego dnia, a uczestnik miał możliwość dodawania nowych zgłoszeń jeszcze w czasie trwania losowania.

  • 2013


    Pierwsza reklama paluszków solonych Felix oraz pierwsza kampania łącząca TV i outdoor (chrupki Felix). Reklama w w następnym roku doczekała się kolejnej odsłony.

  • 2015


    Do sprzedaży trafiają Orzeszki z Pieca. Do ich produkcji wykorzystujemy innowacyjną metodę dwukrotnego prażenia bez dodatku tłuszczu. Produkt promuje nasz wiewiórkowy brand hero, który nietłuści sobie nimi łapek.

  • 2017


    W sklepach pojawiają się Orzeszki Długo Prażone. Wyróżniają się one intensywniejszym, wytrawniejszym smakiem i ciemniejszym kolorem, który zawdzięczają specjalnemu procesowi smażenia. Produkt dedykujemy męskim spotkaniom.

  • 2019


    Bazując na rozpoznawalnym haśle marki: Matka Natura, Ojciec Felix, rozpoczynamy nową komunikację. Nasz wiewiórkowy brand hero demaskuje w niej otaczającą nas zewsząd sztuczność. Pokazuje jednocześnie, w jaki sposób możemy być prawdziwi. Marka pozycjonuje się dzięki temu jako ekspert od naturalności i szczerości, która wywodzi się ze świata orzeszków.

Felix w liczbach

26

milionów sztuk


Tyle produktów pod marką Felix sprzedaliśmy w ubiegłym roku*

*Źródło: AC Nielsen, Total Poland, MAT ON’19, sprzedaż w sztukach, marka Felix.

94

%


Wspomagana znajomość marki*

*Źródło: Kantar Polska, raport brand tracking, Lipiec 2019

47

%


Udział marki Felix w segmencie orzeszków ziemnych, wśród produktów markowych*

*Źródło: AC Nielsen, Total Poland, MAT ON’19, sprzedaż wolumenowa w segmencie orzeszków ziemnych bez marki własnej.

Polityka prywatności Polityka cookies

© 2016 intersnack poland wszelkie prawa zastrzeżone

Informujemy, że opuszczasz serwis https://www.felixpolska.pl/ i przechodzisz do

Pamiętaj, że nie mamy wpływu na przetwarzanie danych na stronach zewnętrznych.
Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce prywatności

Rozumiem